Monday, June 14

Daya Penarik

Sebenarnya saya agak jarang juga berkesempatan untuk melakukan 'blog hopping' ketika melayari Internet. Lazimnya, saya sekadar memeriksa dan membaca e-mel dan kalau ada idea serta 'mood' saya akan mencatat sesuatu di sini. Rupa-rupanya ramai blogger yang kreatif  dan baik hati menganjurkan peraduan serta 'giveaway' di blog masing-masing. Ini antara strategi menambah kenalan dan menjadi daya tarikan bagi mereka yang mempunyai 'blogshop'. Saya tidak melepaskan peluang menyertai 'giveaway' di blog teman blogger baru saya ini. Ramai juga yang menyertainya. Iya lah, siapa yang tidak suka mendapat hadiah percuma? Di samping itu dapat juga menambah kenalan dan memanjangkan silaturrahim. Jika berminat dengan set minum teh di sebelah, boleh lah menyertai 'giveaway' di kedai CikguSity.

No comments: